Այս տա րի լրանում է մարքե թին գային ո լորտում իմ գործու նե ության 9րդ տա րին։ Աշխատել եմ 14 տա րե կա նից, բայց մաս նա գիտա կան աշ խա տանքս սկսվել է 2016ից, ե րբ ստա ցա ա ռա ջին մասնա գիտա կան կր թությունս և որա կա վոր վե ցի որ պես “շու կա յա գետ”։ Այդ պա հից սկ սած միշտ եղել եմ ոլորտում՝ համատե ղե լով ուսմանս և այլ աշ խա տանք նե րի հետ։ 2022ին, ո րո շե ցի ստեղ ծել մի միջա վայր, որ տեղ կկա րո ղա նամ մի ա վո րել իմ 3 մասնա գիտու թյուննե րը՝ մար քե թին գը, փի լիսո փա յությունը և կա ռա վար ման հոգեբա նությունը, փորձն ու գիտե լիքնե րը, ու 2023ին հիմ նադ րե ցի “Bizzy” մար քե թին գային ըն կե րությունը։
Մար քե թին գը շատ վա ղուց ար դեն “հա մոզե լու” մասին չէ։ Այ սօր սպառողն ու նի ընտ րության լայն հնա րա վո րություն։ Մարքեթինգիո՞րուղղություն ներնեքզարգացնում։Ինչպե՞ս եքընտրումմասնագետներին։
Մենք օգնում ենք բիզնեսնե րին ա ճել ստեղ ծա գործա կան և ռազ մա վա րա կան մար քե թին գի միջո ցով։ Ի րա կա նաց նում ենք բրենդի ստեղ ծու մից ամ բող ջա կան փա թե թա վո րումից և ռազ մա վա րության մշա կումից մինչև առաջ խա ղա ցում ո ղջ գոր ծըն թա ցը։ Մար քե թին գըհենց այն ո լորտներից է, որ տեղ հա մալ սա րա նա կան կամ դա սըն թա ցային մա կարդա կի մեկան գա մյա կր թությունը բավա րար չէ: Այս տեղ ա մեն վայրկյան է ա մեն բան փոխ վում ու շատ կարևոր է ի նք նակրթ վել, ձեռքը պա հել զար կե րա կին, մտա ծել ա ռանց սահ ման նե րի ու ա րագ գործել։